We beginnen altijd met een intake gesprek. Dit doe ik het liefst persoonlijk, maar kan indien gewenst ook telefonisch of per e-mail (afhankelijk van de wensen die je hebt). Tijdens het intake gesprek bespreken we je precieze wensen, krijg ik een beter idee van je persoonlijkheid en bespreken we het budget. Ik maak een schatting van het aantal uur dat nodig is voor de gevraagde diensten, zodat je van tevoren weet waar je aan toe bent. Het intake gesprek is kosteloos en het budget bepaal je helemaal zelf. Je kunt mij inschakelen voor zowel persoonlijk als zakelijk kledingadvies.

Je bent uiteraard niet verplicht om alle gekochte kledingstukken te houden, wat niet bevalt, breng ik gewoon weer terug naar de winkel. Tevens, bied ik een niet goed, geld terug garantie.

Lees hieronder meer over de diensten waarvoor je mij kunt inschakelen. Heb je een vraag of wil je meer informatie, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Garderobe reorganisatie
(+/- 2 uur)

We gaan samen door je kledingkast heen, we zoeken naar nieuwe combinaties zodat je het beste uit je huidige garderobe kunt halen. Aan de hand van deze garderobe check, kijken we welke kledingstukken nog ontbreken aan je huidige garderobe en kan ik deze (indien gewenst) voor je gaan shoppen.

Personal shopper
(2 – 10 uur)

We nemen samen een kijkje in jouw huidige garderobe, waarna ik voor jou de juiste kledingstukken ga shoppen. Vervolgens plannen we een nieuwe afspraak voor een pas-sessie.

Alles is mogelijk, een compleet nieuwe garderobe, een paar nieuwe setjes of kledingstukken tot gelegenheidskleding voor bijvoorbeeld een bruiloft, een feestje etc.

Shopping dag
(4 – 6 uur)

We kunnen natuurlijk ook samen gaan winkelen. We gaan de stad in, waarbij we samen de kledingstukken uitzoeken en ik je kan adviseren bij je keuzes. Tijdens deze shopping dag leer je o.a. om efficiënter te winkelen en miskopen te vermijden.